"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

מפוצלים ושיעור מתמטיקה

הכותרת מפחידה, הא?
אז, ביום שישי (לפני יומיים), קניתי (בסדר, קנינו. אחותי ואני) את הספר "מפוצלים", ספר עתידני מאת ורוניקה רות. והתחלתי לקרוא אותו, אחרי טיפה זמן שרצינו אותו.

והיום המשכתי בבית הספר. ומפה, אבא שלי שקורא את הפוסט, אתה יכול להפסיק לקרוא אם בא לך. (אבל עשיתי שיעורים במתמטיקה ואתה עד לכך!)
קראתי אותו בשיעור מתמטיקה. (שקט אבא!)
והמורה תפסה אותי. (ששש)
והיא לקחה לי את הספר.
ובהפסקה חברה שלי ראתה אותה קוראת את התקציר (טוב... המורה הזאת פתחה גם דיון על "משחקי הרעב" בסוף אחד השיעורים בשנה שעברה)
ובסוף השיעור השני (היה שיעור כפול) היא אמרה לי שהיא לא רוצה שזה יקרה שוב, שהיא סומכת עלי והיא מחזירה לי את הספר, אבל שהיא כמעט קראה אותו בעצמה כי הוא נשמע יפה.
היה נחמד היום כפי שאתם יכולים להסיק. 

מזכירה שהפרק החמישי בסיפור "סוכנות הזמן" עלה לפני כמה ימים: הקישור לפרק החמישי, כי אני אוהבת את הקטע של הקישורים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה