"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום חמישי, 31 במאי 2012

מחשבות

היום, ב30 במאי 2012, אני מתחילה לעדכן את המחשבות שלי ממשך היום.
כתבתי אותן במחברת מתמטיקה (אלא מה?) והנה הן כאן לפניכם:
  1. Sunday זה כמו לומר "יום שמש", למרות שזה יום ראשון, ויום ראשון הוא לא כל כך שמח ושמשי לדעתי (לפחות בדרך כלל).
  2. ל"הזמן עובר מהר כשנהנים" יכולים להיות כמה שני פירושים: הראשון, שמרוב שנהנים לא שמים איך שעבר המון זמן כי הוא עבר מהר. השני, קשה להסביר אותו... נגיד שהתחלתם לעשות משהו, ואז הסתכלתם בשעון וגיליתם שעברו שתי דקות, למרות שהספקתם לעשות המון...
  3. זה נראה לי סיוט לא לחשוב על כלום.
  4. יש קטעים שממש נראים כאילו אתה חי בסרט. ואתה רק מקווה שזה לא סרט אימה.
  5. פרולטריון זו מילה די מצחיקה.
  6. מבטים יכולים לאהוב, להתגעגע, לכעוס, לפחוד, להפחיד, לייסר... להרוג? למה כולם אומרים שמבטים יכולים להרוג? בגלל שמבטי שנאה באמת יכולים להרוג אותך מבפנים? אף אחד לא חשב אף פעם שמבטים נועדו בשביל להסתכל?
  7. אני אוהבת את המשפט "לראות ולא רק להסתכל" (מהסדרה של BBC, "שרלוק"/ "Sherlock" על שרלוק הולמס.
  8. מה זה מעניין אותי מה המהירות של המכונית והמסעית?! הן לא יכולות להסתכל בלוח השעונים שלהן ששם מאחורי ההגה?! בשביל מה שאני אחשב את זה?!
אז... זהו לבינתיים... הסבר: 1-2 היו במתמטיקה, 3-7 בהיסטוריה ו8 אחרי המבחן במתמטיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה