"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום חמישי, 31 במאי 2012

סאפיק

הצילו.
זה צובט אותי בלב.
אני בקושי נושמת כשאני חושבת על זה!!!!!!
"סאפיק", ספר ההמשך לספר "אינקרסרון" מאת קתרין פישר, יצא לחנויות!!!!!!!!!!
אני מאושרת.
ממש מאושרת.
ומביאים אותו לספרייה שלנו (אחותי, חברתי ואני כבר V.I.P שם).
אנחנו באות היום לספרייה וישר שואלות "הגיע משהו חדש?" את הספרנית. היא אומרת לנו ללכת למדף החדשים ואני כזה "זה משהו אדום? בבקשה שיהיה שם משהו אדום..."
אבל זה לא היה שם... אבל הספרנית אמרה שבדיוק הלכו לקנות ספרים חדשים, וביקשנו במיוחד את "סאפיק" ואני פשוט מאושרת.

כמו שכבר כתבתי בפוסט על "אינקרסרון", עומד לצאת סרט ב2013.
ואומרים שטיילור לאוטנר (ג'ייקוב מדמדומים) ישחק את פין.
אני לא אומרת שאני לא מרוצה- הוא שחקן מעולה והכול... אבל פשוט לא ככה דמיינתי את פין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה