"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שלישי, 1 במאי 2012

טוב. היום החלטתי לספר לכם על המחשבה-גילוי שלי בנוגע לטיילור סוויפט.

ובכן, אני גילתי להנאתי הרבה מאוד שהרבה שירים שלה קשורים בצורה כזאת או אחרת לספרים\סיפורים.

הדוגמא הראשונה, ואולי הבולטת ביותר, היא השיר "love story":




הדוגמא השנייה, גם כן בולטת מאוד, היא השיר "the story of us":




וכמובן "today was a fairytale":
אני לא יודעת אם זה הקליפ האמיתי, אבל זה חמוד בכל מקרה...



וגם מ"White Horse"  אי אפשר להתעלם:



ואיך בלי השיר שהיא כתבה במיוחד בשביל "משחקי הרעב" "safe and sound":





אז אני חושבת שסיכמנו שאני אוהבת את טיילור סוויפט. והשירים שלה, הקשורים לסיפורים ואגדות רק מוסיפים לכך. החשיבה היצירתית והשימוש באגדות מוכרות כמו "האביר על הסוס הלבן" ו"רומיאו ויוליה" בהחלט ראויים להערצה.


ביי לבינתיים,
ספיר




תגובה 1: