"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שני, 20 באוגוסט 2012

rotem news ועולם הספרים

לא מזמן גיליתי את העמוד בפייסבוק "Rotem news". לא האמנתי כמה עדכונים יש שם!! הוא עוסק ב"משחקי הרעב" (ביקורת שלי למשחקי הרעב), "דמדומים" (ברשימה, אפשר להירגע), ו"יצורים יפהפים" (יתווסף לרשימה). כל הספרים והסרטים, השחקנים והעדכונים.
כדאי לבקר בעמוד הפייסבוק ובבלוג שלהם ממש פה בבלוגספוט.
(ולא רק בגלל שהם מפרסמים את הבלוג שלי בחזרה)

ומה חדש בעולם הספרים?
אתמול הלכתי לספרייה (מאוד מפתיע, הא?) והיו מלא ספרים חדשים!! (ווהווו). לקחתי את "פרש בלי ראש" מאת קפטן תומאס מיין ריד (אני כל כך אוהבת סופרים על שלושה שמות, ועוד "קפטן"? נראה לכם שאני לא אקח?) , הגעתי עד כה לפרק השני (הפרקים נורא ארוכים, אל תסתכלו עלי ככה!). לא רע. לא רע בכלל. נראה לאן זה מוביל.
אחותי לקחה את הספר "תחת שמי האש" מאת ורוניקה רוסי. ואם לומר את האמת, כשקראתי את הכריכה האחורית שלו ב"סטימצקי" פשוט התחלתי לצחוק. שום דבר לא מתחדש? אני מתכוונת, התרגלתי כבר לעובדה שבהרבה ספרים בזמן האחרון יש שמות עם ט', ק', ס' (משחקי הרעב- קטניס. הבחירה- קאסיה. מחוננת- קטסה) אבל זה פשוט כל כך דומה לאחרים. בעולם עתידני יש מישהי טובה, שכל מה שהיא רוצה זה חיים שקטים בעולם העתידני שבו יש ישות מאיימת ששולטת בכולם. ואז היא פוגשת מישהו "חיצוני", "פראי" ומתאהבת בו. ב"ההצהרה" זה היה יפה, ב"הבחריה" החלקתי על זה. אבל גם עכשיו? מה קורה ליצירתיות של כולם??
נראה מה אחותי תגיד על זה ואז אולי (רק אולי) אני אנסה לקרוא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה