"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שישי, 27 ביולי 2012

אולימפיאדה

אז... ג'יי קיי רולינג (הארי פוטר....) הקריאה בטקס הפתיחה קטע מהספר "פיטר פן".


הם אמרו משהו על "הכוכב השני ימינה ויש עד הבוקר" ואבא שלי ואחותי לא הבינו... אני אמא שלי ואני התחלנו להסביר להם- כך מגיעים ל"ארץ לעולם לא"!!


טוב, אנגליה תרמה המון לספרות הילדים: צ'ארלס דיקנס כתב את "אוליבר טוויסט" ועוד רבים וטובים אחרים. פמלה לינדון טרברס כתבה את "מרי פופינס", לואיס קרול כתב את "אליס בארץ הפלאות", ג'יימס מתיו ברי כתב את "פיטר פן" וכמובן ג'יי קיי אולינג כתבה את הארי פוטר (הספר הנמכר ביותר בעולם מיד אחרי התנ"ך).


ואני  בטוחה שבקטע בטקס הפתיחה הייתה בובה ענקית של וולדמורט... לבן עם גלימה שחורה ושרביט שמוציא ניצוצות ירוקים... אני לא חושבת שזה משהו אחר... אם הייתי במקום רולינג הייתי מתפוצצת מגאווה.


בסך הכול היה טקס נחמד. אבל לא יותר מזה. ואחרי שראינו את ישראל נכנסת פשוט העברנו ערוץ.
הרבה הצלחה לנבחרת הישראלית!!!




שונרא, החתול שלי, צופה בטקס פתיחת האולימפיאדה במלכותיות חתולית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה