"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שישי, 27 ביולי 2012

שלום קוראי בלוג יקרים שלי!!!

היום הייתי בספרייה. אני קוראת עכשיו במקביל חמישה ספרים (אולי יותר) אז לא לקחתי ספר. באתי עם אבא שלי ואחותי סתם בשביל הכיף. אחרי כן הלכנו לחנות תבלינים וקנינו כל מיני... ואז בדרך חזרה הביתה, בכביש שחוצה את היער עשינו תחרות "אהה" (צריך בנשימה אחת לעשות את ה"אהה" הכי ארוך). ואז ליד בית הספר היסודי שבכניסה ליישוב שמתי לב שהיום כל כך יפה (וחם) והדשא שליד בית הספר נראה פתאום הרבה יותר ירוק, והשמיים יותר בהירים. איזה יום נפלא. ורק צהריים עכשיו.

אתמול אופיר (אחותי... כדאי שאתחיל לקרוא לה בשם במקום "אחותי" כל הזמן) ואני שחינו לילית (שחייה לילית) בבריכה שבחצר וראינו תנשמת. (אחחם אחחם... הדוויג ז"ל... אחחם אחחם) ובקיצור היה ממש כיף היום. ואתמול. 

הדוויג בסרטי הארי פוטר













והיום אולימפיאדת לונדון!!! מרגש, לא?? אולי לא כל כך... אבל בעצם כן!! אולימפיאדה זה לא משהו שקורה כל יום!!
אני עכשיו לבושה בגופייה כחולה של אולימפיאדת אתונה 2004. ספורט זה חשוב, אנשים!!
אחד הסמלים שמצאתי בגוגל













טוב... אני אסיים את הפוסט החצי- מיותר הזה (לא מיותר לגמרי) בברכת המשך יום נעים לכולם!!

ספיר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה