"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום שלישי, 31 ביולי 2012

יום הולדת להארי פוטר

היום ה- 31.7 ו...

מזל טוב הארי, היום אתה בן 32. וגם לך, ג'יי קיי רולינג, היום גם לך יש יום הולדת.

יום הולדת שמח הארי, אל תהיה עצוב ככה!
























כבר יותר טוב



















אני לא אוכל לומר לה "תודה לך, על הילדות שלי" כי... ובכן... קראתי את הספרים רק לפני שנה... אז מזל טוב לי שמלאה שנה מאז קראתי את ספרי "הארי פוטר" לראשונה בחיי. אבל... מחייכת בעצב... עכשיו אני מודה שטעיתי כל השנים כשלא הקשבתי לאמא שלי. ולחברתי. ולעוד חברתי. ולכל שאר העולם. ולא קראתי אותם לפני כן.

הנה תמונה ממש יפה שמצאתי באחת הקבוצות של של "הארי פוטר" בפייסבוק:























ואחת התמונות היותר יפות שראיתי בקשר לזה:
























אז מזל טוב שניכם!!! ותודה על ילדות קסומה, שעוד לא הסתיימה בזכותך, ג'ו.


אוהבת
ספיר


נ.ב עדיין מחכה לינשוף עם מכתב וכתוב בכתב ירוק ומסולסל.

נ.ב.ב הנה עוד תמונה שמצאתי עכשיו:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה