"כולנו אך דמויות בסיפור,
התפקיד למפרע כתוב ותפור.
כולנו הומצאנו לתכלית ידועה,
לא נוכל לחולל חדשות לישועה,
או להשתנות ולהיות לאחרים-
כי איננו אלא דמויות בספרים"

"הסיפור שאינו נגמר", מיכאל אנדה, הוצאת "לנדורי", עמוד 81

יום ראשון, 1 ביולי 2012

עולם הספרים

מה חדש בעולם הספרים??
קודם כול, גיליתי שאני עוד לא סיימתי את "מחסה" מאת הרלן קובן.
הסימניה: דף המלצת קריאה של אחותי שמצאתי בין דפי הספר.


הלכתי לספרייה ביום שישי, אחרי שביום חמישי ביליתי זמן מה באתר של "סטימצקי" כדי למצוא ספרים לשים ב'רשימה' שלי. ה-'רשימה' של ה-לקרוא. (היא בטעות התכבסה...).
לקחתי את הספר "גילדת הקוסמים" מאת טרודי קנבן והוא טוב. מהספרים האלה הטובים וה... מרגיעים, אני מניחה.
הסימניה: במשך זמן מועט הסימניה הייתה מדליית מקום שני שזכיתי בתחרות ידידותית בחוות הסוסים שבה אני רוכבת. אחר כך מצאתי גזיר נייר זהב ליד המדרגות ואני משתמשת בזה. 

2 תגובות:

  1. סימניות מקוריות! (:

    "מחסה" היה חביב בעיניי. על "גלדת הקוסמים" לא שמעתי, איך הוא?

    השבמחק
  2. כמו שכתבתי, הוא נחמד מאוד. מהספרים המרגיעים האלה. לא כמו משחקי הרעב- הוא מהסוג שגורם לך לחשוב עליו כל הזמן. "גילדת הקוסמים" הוא ספר שאתה קורא בנחת וגורם לך לא לזוז אלא אם אתה מוצא תנוחה נוחה יותר.

    השבמחק